3080820529 |
Formació mentoritzada a centres per la Transformació Digital |
2019-2020 |
Formació interna de centre. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
22/10/2019 - 15/10/2020 (30 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
ESC Josefina Ibáñez |
|
c. Esparreguera, 3 (Abrera)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Àrea de Cultura Digital
|
| |
|
Activitat passada a format virtual, instrucció 3/2020 de 13 de març. COVID19
|
| |
Tipus activitat |
FOMC Formació mentoritzada a centres per la Transformació Digital
|
| |
Inscripció |
12/09/2019 - 27/09/2019 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Formació mentoritzada per a l’acompanyament a l’equip docent dels centres que han rebut la dotació per a la Transformació digital en el marc del pla de Transformació Global dels centres educatius del Departament d'Educació.
|
| |
Objectius |
-Desenvolupar la competència digital del docent
-Oferir eines i recursos a l’equip docent lligades a les dotacions de centre
-Promoure un canvi metodològic al centre fent ús de recursos digitals
-Dotar a l’equip docent d’estratègies per la millora i el desenvolupament de la competència digital de l’alumnat
|
| |
Continguts |
-Metodologies d’aula amb ús de recursos digitals
Aprenentatge basat en Reptes
Aprenentatge i Servei
Aprenentatge basat en Projectes
-Recursos Digitals
-Recursos tecnològics lligats a la dotació al centre:
Associats a l’entorn de treball
Associats al desplegament curricular
Associats a la innovació educativa
Associats al disseny universal per a l’aprenentatge
|
| |
Formador/a |
Blay Martínez, Álvaro, Gasch Massana, Gemma, Mazarías Murillo, Teima
|
| |
Avaluació |
Evidències de la implementació a l’aula
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència al 80% de les sessions presencials
Realització de les activitats formatives
Lliurament de la proposta didàctica
Evidències de la implementació a l’aula
|
| |
Persones destinatàries |
Formació destinada a l’equip docent dels centres que han rebut la dotació per la Transformació Digital
|
| |
E-mail |
crp-martorell@xtec.cat
|
| |
|
|